Adrian Neacșa, antreprenor: De la o vârstă fragedă am imaginea bărbatului îmbrăcat în costum, cu o atenție deosebită la aspectul lui vestimentar

de | 14.02.2024 17:00 | Din ediția tipărită, Județean, Lifestyle

Pasiunea pentru modă i-a fost insuflată tânărului designer Adrian Neacșa din mediul familial. Originar din Pitești, acesta a lucrat o perioadă la firma tatălui său, care producea încălțăminte de serie.

A pus însă pe picioare o afacere pe cont propriu, reușind să o dezvolte cu profesionalism, seriozitate și dedicare. Astfel, LEATHER DISTRICT creează, din anul 2015, pantofi pentru damă și bărbați, modele realizate la comandă. Adrian Neacșa are la activ un curs de proiectare încălțăminte, iar pentru partea de modă masculină a absolvit și un curs de consiliere vestimentară. De asemenea, din 2015, tânărul antreprenor susține prezentări de modă în fiecare an la City Fashion Week Cluj.

Adrian Neacșa a admirat încă de la o vârstă fragedă imaginea bărbatului îmbrăcat în costum, cu o atenție deosebită la aspectul lui vestimentar. Deși nu a anticipat că încălțămintea și moda vor deveni domeniile sale de exprimare, fascinația pentru estetică a fost o constantă. Începând propria afacere de pantofi la comandă în 2015, a fost un vis devenit realitate, care i-a permis să îmbine creativitatea cu antreprenoriatul.

”Extinderea spre moda masculină și lansarea unei francize de costume bărbătești în România sunt pași care reflectă evoluția intereselor mele și dorința de a explora noi orizonturi”, mărturisește tânărul.

În industria pantofilor la comandă, principala provocare a fost educarea pieței într-un context unde conceptul de personalizare era aproape inexistent, opinează Andrei Neacșa, empatia, comunicarea eficientă și pasiunea pentru meșteșug fiind esențiale în acest proces.

”M-am concentrat pe demonstrarea valorii și a unicității produselor la comandă, folosind răbdarea și dedicarea pentru a cultiva o apreciere pentru personalizare. Flexibilitatea și angajamentul pentru calitate superioară m-au ajutat să navighez prin aceste provocări, stabilind noi standarde în preferințele consumatorilor.”

Vorbind de problemele generației de specialiști din care face parte, designerul spune că principalele dificultăți întâmpinate au fost lipsa forței de muncă specializate, o consecință a desființării școlilor de meserii, într-un peisaj unde aspirațiile profesionale ale tinerelor generații s-au modificat semnificativ.

La începutul anului 2024, proiectul care îl entuziasmează cel mai mult, din perspectiva profesională, este lansarea unei francize de costume bărbătești în România, o inițiativă pe care o va dezvolta împreună cu un sportiv emblematic al județului Argeș, recunoscut pentru profesionalismul său, ceea ce conferă afacerii sale o notă de excelență și seriozitate.

”Acest demers reprezintă o expansiune semnificativă a portofoliului meu în industria modei, marcând un pas important în consolidarea prezenței pe piața locală. Deschiderea oficială a primei locații în luna aprilie va fi nu doar un moment de sărbătoare, ci și începutul unei noi etape în cariera mea, oferind clienților acces la produse de înaltă calitate și servicii personalizate care să răspundă cerințelor unui public sofisticat și exigent”, declară Adrian Neacșa.

Sursă foto: print.

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Andreea Popa, antreprenor: Sunt în locul pe care mi l-am dorit, la care am visat, unde nimic nu este greu, neplăcut sau obositor!

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-vlad/" target="_self">Ana Vlad</a>

Articol scris de Ana Vlad

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Adrian Neacșa | Cluj | Pitești