Societatea Apă Canal 2000 SA Pitești sistează furnizarea apei potabile în orașul Ștefănești, în data de 3 mai 2022, între orele 9.00 – 22.00, fiind afectați utilizatorii din zonele:
• Enculești;
• Valea Popii;
• Liviu Rebreanu;
• Valea Mare;
• Coasta Câmpului;
• Str. Morii;
• Cartier Compit.
Oprirea furnizării apei potabile este necesară pentru executarea lucrărilor de igienizare a rezervorului de înmagazinare apă din Stația de pompare Valea Mare.
Apă Canal 2000 SA îşi cere scuze pentru disconfortul creat abonaţilor afectaţi de această oprire.
Ne cerem scuze față de abonații afectați de această sistare a apei potabile și îi rugăm să își asigure rezerva minimă de apă pentru consum și uz casnic pe perioada întreruperii furnizării apei, transmit reprezentanții societății.
S.C. Apa Canal 2000 S.A. Pitesti este operator regional specializat in domeniul producerii si distribuirii apei potabile si colectarii, epurarii si evacuarii in emisar a apelor uzate, prestand servicii pentru peste 350.000 locuitori echivalenti. Este o societate comerciala pe actiuni, cu capital integral de stat, actionari fiind Municipiului Pitesti (detinand cca. 90% din capitalul social al societatii), Judetul Arges si alte 14 localitati membre ale Asociatiei de Dezvoltare Intercomunitara Arges (ADIA).
Societatea isi desfasoara activitatea in aria administrativa a municipiului Pitesti, a oraselor Costesti, Stefanesti si Topoloveni si a comunelor Albota, Bascov, Bradu, Buzoesti, Cateasca, Lunca Corbului, Maracineni, Mosoaia, Stolnici, Teiu, Ungheni, Poiana Lacului, Birla, Merisani si Uda conform contractului de delegare nr. 1/26.03.2010 incheiat cu ADIA.
Actuala societate Apa Canal 2000 isi are radacinile in fosta intreprindere de Gospodarie Comunala si Locativa, infiintata in anul 1960, care a suferit mai multe modificari, transformandu-se succesiv in functie de dezvoltarea orasului.
În ultimii ani, preocuparea pentru calitate a evoluat remarcabil acordandu-se o atentie deosebita mentinerii si ridicarii serviciilor de alimentare cu apa la cele mai inalte standarde, in scopul cresterii satisfactiei clientului (consumatorului).