În ultimele 12 luni, Serviciul Protecţia Persoanelor cu Handicap şi a Persoanelor Vârstnice din cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Piteşti a efectuat peste 2.800 de verificări în teren pentru a se asigura că nevoile persoanelor cu dizabilități și ale celor vârstnice, din comunitatea noastră, sunt îndeplinite în mod corespunzător, anunță reprezentanții administrației locale.
Persoanele care au nevoie de efectuarea unei anchete sociale în vederea completării dosarului pentru încadrarea în grad de handicap sau pentru reevaluarea certificatului pot obține sprijinul dorit, în acest sens. Astfel, pentru efectuarea anchetei sociale, sunt necesare următoarele documente:
- Certificat de încadrare în grad de handicap (inclusiv anexa);
- Act medical care să ateste boala (referat medic specialist, scrisoare de la medicul de familie);
- BI/CI pentru persoana bolnavă și cei care locuiesc cu aceasta;
- Adeverință de la administrator (cu nominalizarea persoanelor care locuiesc în apartament);
- Acte privind veniturile (adeverință de salariu net, cupoane de pensie, etc.);
- Contract de azil (dacă este cazul);
- Hotărâre de numire a tutorelui (dacă este cazul);
- Formular de anchetă.
De asemenea, pentru efectuarea anchetei sociale în vederea întocmirii acestor dosare, pentru persoanele minore, documentele necesare sunt:
- Certificat de încadrare în grad de handicap împreună cu hotărâre și plan de reabilitare;
- Act medical care să ateste boala (referat medic specialist, scrisoare medicală, bilet de ieșire din spital);
- Acte de identitate (certificat de naștere / CI) pentru minor și cei care locuiesc cu el/ea;
- Adeverință de la administrator (cu nominalizarea persoanelor care locuiesc în apartament);
- Acte doveditoare ale veniturilor pentru persoanele care locuiesc cu minorul;
- Certificat orientare școlară (dacă e cazul).
Serviciul Protecţia Persoanelor cu Handicap şi a Persoanelor Vârstnice din cadrul Direcției de Asistență Socială oferă suport și îndrumare pentru efectuarea anchetei tuturor celor aflați în proces de completare și depunere a dosarelor mai sus menționate. Pentru orice întrebare sau asistență suplimentară, angajații serviciului pot fi contactați la: sediul din Bulevardul Republicii nr. 117 B, bloc D5B, parter (fostul sediul al CAR Pensionari); telefon: 0372030420; adresa e-mail: dasp@dasp.ro.
Foto descriptiv. Sursă foto: Facebook Primăria Municipiului Pitești.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: