Ovidiu Stoica: Fiecare perioadă vine cu provocări și – chiar dacă ne-am raporta la trecut – comparația nu ar fi echitabilă!

de | 30.01.2023 16:00 | Lifestyle

 

Energia și dorința de a cuceri piețele de business pe care operezi, deschiderea către nou și adaptabilitatea – adică acele caracteristici specifice noii generații de oameni de afaceri – nu pot reprezenta o garanție a succesului dacă nu sunt dublate de seriozitate maximă, de răbdare și perseverență, de muncă susținută și de înțelepciune.

Se vede această rețetă extrem de limpede în cazul evoluției omului de afaceri argeșean Ovidiu Stoica, antreprenorul care se află în spatele companiei Clasic Market – unul dintre cei mai mari și importanți jucători pe piața producție de termopan din Argeș și din regiune.
A preluat afacerea de producție a familiei și a dezvoltat-o la un nivel de performanță și concurențialitate menit să spună totul – în cifre, contracte și performanțe anuale – despre abilitățile managerului care și-a asumat acest proces de expansiune. Elanul specific tinereții, deschiderea către schimbare și conectarea permanentă la evoluția pieței au influențat semnificativ procesul de modernizare, modul de lucru cu oamenii, extinderea paletei de produse și servicii din portofoliul companiei.

Cred că fiecare perioadă vine cu provocări și – chiar dacă ne-am raporta la trecut – comparația nu ar fi echitabilă. Accesul la informație, evoluția echipamentelor, automatizările și digitalizarea sunt factori foarte importanți care ajută foarte mult mediul actual de business.”, declară domnia-sa. 

Dar, dincolo de aceste avantaje ale noii generații de antreprenori, așa cum precizam, seriozitatea și perseverența sunt caracteristicile omului de afaceri Ovidiu Stoica prin care Clasic Market a dobândit credibilitate, stabilitate și reputația de partener solid. Astăzi, compania produce numeroase repere din termopan (fiind singurul partener acreditat REHAU în regiune) pentru piața națională, dar a depășit de mult granițele României, implicându-se cu succes în proiecte implementate în Germania, Franța sau Italia.

Și în această industrie, se resimte însă, din păcate, în mod acut lipsa specialiștilor. „Tinerii nu mai aleg acest domeniu și nici nu au unde să învețe pentru că noile tendințe și tehnologiile folosite acum nu fac parte din curricula școlilor profesionale. Avem nevoie și de forță de muncă necalificată, dar, mai ales, de oameni calificați. Și atunci, practic, noi specializăm oamenii la locul de muncă, dar procesul este lung și, de multe ori, neproductiv. Echipa mea este formată din oameni cu care am dezvoltat în timp, care au învățat și care sunt mereu la curent cu ce e nou, iar eu sunt mândru de ei.”, explică antreprenorul argeșean care privește către 2023, dincolo de aceste impedimente, ca fiind și un an la marilor provocări în construcții.

Se raportează, în primul rând, la inflație și la volatilitatea pieței de materii prime, zone în care nu sunt semne bune de redresare.  În acest context, Clasic Market s-a orientat către noi canale de vânzare și către mărirea portofoliului de produse, tocmai pentru a veni în ajutorul clienților din țară și din străinătate.

Cererea din mediul online a crescut considerabil pe anumite produse din portofoliu și previzionăm o creștere pe toată gama. Oamenii nu vor mai avea reticențe în a comanda online orice produs, chiar dacă e standard sau customizat. Dezvoltăm soluții cât mai simple și adaptabile cerințelor clienților. Totodată, a crescut cererea pentru soluțiile performante și pentru automatizări. Ne-am consolidat atât divizia de aluminiu, cât și toate tipurile de închideri (pergole, tipuri de acoperiș retractabil, închideri de tip ghilotină și automatizate etc.).”, povestește Ovidiu Stoica strategia de dezvoltare și vânzări specifică acestei perioade.

Privind înapoi către evoluția companiei, omul de afaceri argeșean se declară mulțumit că a reușit, împreună cu echipele pe care le coordonează, să mulțumească mii de clienți și să adauge valoare în tot ceea ce a dezvoltat la nivel de Clasic Market și pe piața de gen.

 

 


Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Gabriel Vasilescu Jr.: Mereu există lucruri ce pot fi învățate sau îmbunătățite!

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/raluca-balasa/" target="_self">Raluca Bălașa</a>

Articol scris de Raluca Bălașa

Studentă a Facultății de Științe ale Educației, Științe Sociale și Psihologie, Jurnalism, pasionată de fotografie și content media, voluntară în cadrul redacției UPIT Media.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Argeș | Germania | Italia | Ovidiu Stoica