Primăria Suseni a lansat la sfârşitul lunii aprilie licitaţia pentru unul dintre cele mai mari contracte de lucrări publice din judeţ pe anul acesta, punând la bătaie peste 17 milioane lei (fără TVA), pentru modernizarea şi reabilitarea mai multor drumuri de interes local. Cum era de aşteptat, la o asemenea miză au apărut mulţi doritori, atât din rândul constructorilor argeşeni, cât şi din alte judeţe.
La licitaţie s-au primit patru oferte din partea unor consorţii unul mai puternic decât altul: asocierea formată din Hyatt Development 2011 SRL (firma declarată iniţial câştigătoare pentru construcţia Stadionului „Nicolae Dobrin”) şi compania bulgară Hydrostroy AD, o altă asociere coordonată de firma lui George Cusă, G&M Road Building Engineering, un holding format din Concret Drum SRL şi cunoscuta firmă Alpenside (constructor implicat în proiecte mari de infrastructură rutieră) şi, nu în ultimul rând, un consorţiu format din patru dintre cele mai mari firme de construcţii din Argeş.
Acesta din urmă şi-a adjudecat, de altfel, şi contractul de la Suseni, pentru suma de 17.304.947,85 lei (fără TVA). Astfel, străzile din comuna argeşeană vor fi asfaltate de Selca SA (manager Cristian Hideg), Valah Construct Grup (condusă de Cătălin Nicolau), CDM Comastrad (firma controlată de Marin şi Alexandru Meculescu împreună cu Daniel Grigorescu) şi Construcții Drumuri şi Lucrări de Artă SRL (manageriată de Răzvan Pîrvu).
Lucrările de construcţii vor fi executate pe 11,5 km
Proiectul „Modernizare şi reabilitare drumuri de interes local în comuna Suseni, judeţul Argeş” este finanţat prin Programul Naţional „Anghel Saligny”, lucrările vizând 11 străzi din localitate, pietruite sau cu asfaltul extrem de vechi şi deteriorat, în lungime totală de 11,5 km, după cum urmează:
- DC 342 Suseni-Strâmbeni – 1,034 km
- Uliţa Meleşteu – 0,896 km
- Uliţa Bica – 0,650 m
- Uliţa Modrojină – 0,5 km
- Uliţa Socareţi – 0,768 m
- DC 114 Suseni-Găleşeşti-Chiriţeşti – 1,049 km
- DC 118 Broşteni-Halta Pârvu Roşu-Cerşani – 1,471 km
- Uliţa Măcicari – 0,949 km
- Uliţa Gengoi (Cerşani – Uliţa Stângari) – 0,793 km
- DC 344 Găleşeşti-Ţuţuleşti – 1,203 km
- DC 113 Costeşti-Suseni 2,191 km
Conform graficului de execuţie, durata lucrărilor este de 24 de luni, proiectul având ca termen de finalizare vara anului 2025.
Citiţi, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Secretar de stat la Transporturi: „Vor fi trenuri Bucureşti-Piteşti din oră în oră”!