Primăria Pitești a inaugurat astăzi, 12 august, un birou unic de interacțiune cu cetățenii, instalat în complexul comercial Argeș Mall din strada Tudor Vladimirescu 37. Relocarea Centrului de încasări din Bulevardul Republicii, blocul 214, parter, zona Gară Sud, este o inițiativă care țintește o mai largă adresabilitate și o mai bună interacțiune cu cetățenii municipiului. Noul centru este situat la intrarea dinspre Carrefour, pe galerie, vis-a-vis de casele de marcat.
La noul punct de lucru vor fi disponibile următoarele servicii:
- încasare impozite, taxe locale și amenzi, atât în numerar, cât și prin intermediul cardurilor de debit şi al cardurilor de credit, folosind terminalele de tip POS;
- depunerea declarațiilor fiscale, în cazul persoanelor fizice, pentru evidența fiscală a bunurilor (clădiri, terenuri, mijloace de transport);
- depunerea declarațiilor fiscale pentru stabilirea taxei de salubrizare;
- depunerea cererilor privind acordarea facilităților fiscale;
- operaţiunile de înregistrare şi alocare a parolei de acces, pentru utilizarea sistemului de plată electronică a impozitelor şi a taxelor locale, prin intermediul platformei digitale a Primăriei Municipiului Piteşti.
Pentru funcționarea biroului unic nu s-au făcut angajări noi, posturile fiind ocupate cu personalul existent în fostul centru din zona Gară Sud.
Programul de funcționare este următorul:
- luni, marți, miercuri: 10:00 – 17:00 (cu pauză în intervalul orar 13:00 – 13:30);
- joi: 08:00 – 18:00 (cu pauză în intervalul orar 12:30 – 13:00);
- vineri: 08:00 – 12:00.
”Este încă un proiect pe care l-am realizat împreună cu partenerul nostru – Argeș Mall, căruia îi mulțumesc pentru receptivitate și ajutor în amenajare.Pentru a înlesni relația dintre Primărie și cetățeni și pentru a oferi o alternativă rapidă de a utiliza serviciile publice, deschidem un birou unic – practic un centru de lucru al Direcției Taxe și Impozite, în mijlocul unui spațiu pentru cumpărături și petrecere a timpului liber.Am relocat punctul de lucru de la Gară Sud, cu aceiași angajați, cu un program adaptat complexului comercial și comportamentului de consum al cetățeanului – sunt zile în care biroul este deschis până la ora 18:00!Sunt convins că va fi apreciat – acest tip de servicii funcționează și în alte municipii sau orașe!Succes colegilor care vor lucra aici!Încă o dată, mulțumiri Argeș Mall!”, a fost mesajul transmis de primarul Cristian Gentea.
Primăria Municipiului Pitești oferă alternativa plății online a impozitelor și a taxelor locale, precum și a amenzilor contravenționale, cu cardul bancar, prin Internet, fără comision, la adresele www.primariapitesti.ro și www.ghiseul.ro, ambele sisteme fiind disponibile și funcționând 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
Foto descriptiv. Sursă foto: Primăria Municipiului Pitești
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Urmează trei zile de foc pentru argeșeni! ANM anunță caniculă și disconfort termic accentuat