Vara aceasta, mulți dintre românii care au ales să călătorească spre destinațiile de vacanță cu avionul au avut parte de întârzieri sau chiar anulări ale zborurilor.
În acest sens, numărul de reclamații pentru compania Wizz Air este tot mai mare.
Autoritățile din România au recunoscut că nu pot aplica sancțiuni atunci când se întâmplă astfel de situații, deoarece firma nu are reprezentanţă în ţara noastră.
În schimb, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a anunțat că cetățenii români au posibilitatea să înregistreze sesizări pe platforma Centrului European al Consumatorilor România pentru a rezolva problemele cu compania aeriană Wizz Air.
MEAT informează că pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania (eccromania.ro). Acest site este pus la dispoziţia consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor şi recuperarea prejudiciilor.
Este important de reţinut că Protecţia Consumatorului – ANPC nu poate interveni şi nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanţă în România.”, se menţionează într-un comunicat postat pe pagina de Facebook a Ministerului Economiei.
De asemenea, conform comunicatului, cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme, vor să cunoască ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European și vor să depună o plângere împotriva unei companii europene.
foto descriptiv redactia.ro
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro
Comisarul Marangoci a contestat arestul preventiv. Ce a decis instanța?