Directorul general Direcţia Generală Control şi Supraveghere Piaţă şi Armonizare Europeană în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, a publicat pe pagina de Facebook în care vorbeşte despre ”lungul drum” al unei sticle de apă plată de la 2,5 lei într-un supermarket, la 16 lei la Costineşti. Paul Anghel mai spune și că la Nisa într-un supermarket o apă de 1,5l costă aproximativ 0,58 euro, adică undeva la 2,9 lei.
Este drept că pe internet au fost turișți care s-au plâns de prețurile destul de piperate din anumite zone ale litoralului românesc.
”Lungul drum al unei banale sticle de apă plată de la aproximativ 2,5 lei într-un supermarket la 16 lei în Costinesti(stațiunea tineretului).
La Nisa într-un supermarket o apă de 1,5l costă aproximativ 0,58 euro~ 2,9 lei….
Dacă Costinestiul ar fi arătat ca Nisa…..spunea un clasic în viața.
@urmăritori”, a fost postarea publicată de Paul Anghel pe contul de Facebook.
Comentariile la postare nu au întârziat să apară și iată câteva exemple:
”În Grecia la restaurant o apă la 1 litru costă 2 euro; o apă la 0.5 litri pe plajă costă 0.5 euro…de ce? Pentru că au reglementate prețurile astea. Știu că în alte postări promovați litoralul românesc, cu care personal nu am nimic, însă prețurile, calitatea serviciilor și a apei mării lasă de dorit și de aceea, în continuare foarte mulți români aleg să își facă vacanțele pe litoralul țărilor vecine și nu numai.”
”De aceea renunță tot mai mulți români să facă concedii la noi, și aleg alte țări … Servicii de calitate proastă și prețuri de lux …”
” Bună ziua. La ce ajuta postarea dvs? Știm și noi cât costa ca peste tot preturile au luat-o razna rău de tot! Veniți cu masuri pt combaterea nesimțirii și dorinței de inavutire ai acestor smecherasi”
La această ultimă postare directorul general din cadru ANPC, Paul Anghel, a răspuns: ”… nu se poate interveni în politica de preț a operatorului economic doar ca adaos de 1000% descurajează turistul român și îl redirecționează către alte zări.Avem o țară minunată zic să nu ne forțăm norocul, cu greu vor putea fi întorși consumatorii nemulțumiți.”
Foto descriptiv. Sursă foto: Facebook Paul ANghel
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: