Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) anunță că pe străzile din Varșovia, timp de o lună, 40 de autobuze urbane vor fi colantate cu o imagine reprezentantivă a Castelului Peleș, în timp ce 34 de ecrane digitale vor afișa fotografii, însoțite de brandul național și sloganul ”Lăsați-vă surprinși de România”, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan. Această campanie de promovare vine în contextul participării la cea de a 29-a ediţie a Târgului de Turism de la Varşovia.
MEAT a anunțat că România este, în acest an, ţară parteneră la cea de a 29-a ediţie a Târgului de Turism de la Varşovia (Tour and Travel – TT Warsaw), eveniment ce se desfăşoară în perioada 23 – 25 noiembrie a.c. ”După succesul remarcabil înregistrat în anul precedent, participarea țării noastre reprezintă o nouă oportunitate de promovare a ofertei turistice autohtone, manifestarea expozițională fiind adresată atât publicului larg, cât și specialiștilor.
34 de ecrane digitale vor afișa fotografii cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan
La ediția din acest an a TT Warsaw, România este prezentă cu un stand de 215 m², situat chiar la intrarea în târg, căruia i s-au alăturat 17 co-expozanți, din rândul tour operatorilor, unii dintre ei cu o experiență îndelungată pe piața poloneză, precum și reprezentanți ai Organizațiilor de Management al Destinației și ai autorităților publice locale, din diferite regiuni ale țării, în scopul promovării unei imagini complete, dinamice și autentice a destinației noastre”, a arătat MEAT în informarea publicată.
Din cea de-a doua zi a târgului, MEAT demarează o nouă campanie de promovare outdoor, similară cu cea desfășurată în Paris. Astfel, pe străzile din Varșovia, timp de o lună, 40 de autobuze urbane vor fi colantate cu o imagine reprezentantivă a Castelului Peleș, în timp ce 34 de ecrane digitale vor afișa fotografii, însoțite de brandul național și sloganul ”Lăsați-vă surprinși de România”, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan. ”Acțiunea vizează, astfel, o expunere amplă pe piața poloneză, care va contribui la ridicarea profilului turistic al țării noastre”, potrivit sursei citate.
Foto descriptiv. Sursă foto: Facebook Cristian Pistol, Facebook CNAIR și Facebook MEAT
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro: