Dacia a anunțat astăzi rezultatele comerciale din primele nouă luni ale anului 2023. Conform producătorului, au fost vândute 493.511 de mașini, ceea ce reprezintă o creștere de 16,7% faţă de perioada similară a anului 2022.
Cele mai căutate modele au fost Sandero, Duster, Spring şi Jogger.
În ceea ce privește trimestrul al treilea din acest an, marca autohtonă a vândut 148.124 de mașini, ceea ce reprezintă o creștere cu 2,4% față de perioada ianuarie-septembrie 2022.
Povestea de succes a mărcii Dacia continuă, vânzările sale înregistrând o creștere de 16,7% în primele nouă luni ale anului 2023. Strategia mărcii, care constă în redefinirea permanentă a ceea ce este esențial pentru clienți, propunând cel mai bun raport preț/prestații, explică poziționarea sa pe locul al doilea în vânzările către clienții persoane fizice din Europa. Suntem mândri de încrederea pe care clienții noștri o acordă mărcii Dacia”, a declarat Xavier Martinet, director global de marketing, vânzări și operațiuni al mărcii Dacia.
Principalele modele din gama Dacia au înregistrat o creștere în primele nouă luni din 2023: Spring : +40,6%, Sandero : +18,3%, Duster : +4,1% şi Jogger : +76,1%.
Cel mai bine vândut model de la Mioveni a fost Sandero, cu 199.516 de exemplare, ceea ce înseamnă o creștere de 18,3% comparativ cu aceeași perioadă din 2022. Potrivit producătorului, el se menține pe primul loc în topul celor mai vândute automobile către persoanele fizice din Europa.
În ceea ce privește Duster-ul, acesta s-a vândut în 154.460 de unități, cu 4,1% mai mult decât în intervalul similar de anul trecut. Sandero își menține locul 1 în clasamentul celor mai vândute modele către clienții persoane fizice din Europa.
Modelul Spring a fost vândut în 44.262 de exemplare, cu 40,6% mai mult față de același interval din 2022. În plus, Spring-ul se menține în top 3 al celor mai vândute modele cu emisii zero pe segmentul de retail din Europa.
Dacia Jogger a fost comercializat în 70.932 de exemplare în perioada analizată. În acest caz vorbim despre o creștere de 76,1% față de perioada similară din 2022. Cei de la Dacia susțin că Jogger se află pe prima poziție în topul celor mai vândute modele de segment C (exceptând vehiculele SUV) către clienții particulari.
Ce cifre a înregistrat Dacia în România și în alte țări europene?
Potrivit raportului oferit de companie, în ultimele 9 luni au fost vândute pe piața din România 36.069 de unități (vehicule private și utilitare), în creștere cu 29,2 %.
În Franţa, Dacia a înmatriculat 118.495 vehicule (VP+VU) în primele 9 luni ale anului 2023, în creştere cu 23,2% faţă de perioada similară a anului 2022.
Pe piața din Germania, Dacia a vândut în perioada ianuarie-septembrie 51.703 de automobile, o creștere de 25,2% față de aceeași perioadă din 2022.
Și în Spania, Dacia a fost pe plus, vânzările crescând cu 2%, până la 34.624 de unități în primele nouă luni din 2023.
sursă foto 7est.ro
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro