Veste extraordinară de la Dacia în ceea ce privește vânzările! Este sigura marcă din Europa, dintre cele mai mari 20 de branduri auto, care a înregistrat o creștere a vânzărilor în primele 6 luni ale acestui an.
Astfel, în primul semestru, vânzările uzinei au ajuns la 277.885 unităţi, în creștere cu 5,9% faţă de aceeași perioadă a anului 2021.
Potrivit ultimului raport oferit de companie, creșterea vânzărilor se datorează succesului înregistrat de modelele Sandero (112.000 unităţi, +1,8% față de S1 2021) şi Duster (99.000 unităţi, +5,5% față de S1 2021). Totodată, un real succes a fost obținut și de noile modele lansate în ultima perioadă: Spring (20.000 unităţi) şi Jogger (21.700 unităţi).
Și persoanele fizice caută autoturismele marca Dacia, compania clasându-se pe locul 3 în clasamentul vânzărilor.
Cum era de așteptat, Sandero a rămas și în primele 6 luni din acest an cel mai căutat model din Europa. Încă din anul 2017, Sandero și-a menținut această poziție.
Pe al doilea loc se află Dacia Duster, având 99.000 de unități înmatriculate și o creștere de 5.5%. Dacia Jogger a avut 21.700 de vânzări, iar Spring 20.000 de bucăți.
Conform raportului, 64% dintre cei care au achiziționat un autoturism Dacia au rămas fideli mărcii.
Modelul electric, Dacia Spring, înregistrează, în medie, peste 5.000 de comenzi lunar de la începutul anului 2022, în timp ce noul model de familie Dacia Jogger, înregistrează peste 50.000 de comenzi în primul semestru 2022”, arată raportul.
Câte mașini Dacia s-au vândut în România
În ceea ce privește vânzările în România, în ultimele 6 luni au fost înmatriculate 16.382 de autoturisme Dacia, înregistrându-se o creștere de 34% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.
În țara noastră, locul 1 pe podiumul vânzărilor îl ocupă Logan, cu 5.611 mașini, urmat de Duster, cu 3.892 de exemplare și de Sandero cu 2.894 mașini. Pe locul 4 se află Spring (2385 de exemplare), iar pe locul 5 Jogger (917 unități).
Totodată, Dacia Spring ocupă poziția fruntașă la categoria mașinilor electrice vândute în România, modelul reprezentând peste 50% din vânzările de mașini electrice.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Prețurile nesimțite de pe litoral continuă să uimească! 57 de lei pentru o ciorbă