► Omul de afaceri Adi Constantin a găsit rețeta snobismului suprem: Brandul argeşean Elfi a lansat hârtia igienică de lux pentru care te înscrii pe lista de aşteptare! Hârtie de fiţe, testată pe funduri de vedete din Instagram! 4 role se vindeau săptămâna trecută pe OLX cu 5000 de euro!
Nu, nu este o glumă! Omul de afaceri argeșean Adi Constantin a găsit rețeta snobismului suprem devenind în momentul acesta subiect de dezbatere pe Instagram, pe toate rețelele de socializare și în presa din România după ce a inventat hârtia igienică exclusivistă pentru care trebuie să te înscrii pe lista de așteptare și pentru care se plătește pe piața neagră 5.000 de euro pentru 4 role!
Hârtia igienică neagră – o premieră în industrie
Săptămâna trecută, brandul argeşean Elfi a lansat, în premieră pentru țara noastră, prima hârtie igienică de lux – Elfi Couture. Hârtia nu este albă sau în culori pastelate, aşa cum ne-am obișnuit, ci neagră, fiind lansată în ediţie limitată, doar 1000 de cutii, cu câte 4 role fiecare.
Elfi Couture este sinonimă cu inovația și vrem să arătăm că un produs, care poate părea pentru mulți banal, se poate reinventa și poate surprinde iar și iar. Am fost mereu deschis ideilor și campaniilor care să ne scoată din anonimat și să ne diferențieze de restul. Lansarea pe piață a hârtiei negre a reprezentat o provocare pentru noi, inclusiv din punctul de vedere al procesului de producție.
Faptul că am reușit să producem hârtie neagră, o premieră în industrie, se datorează investițiilor în tehnologie și în utilaje de ultimă generație care ne permit să avansăm, să evoluăm și să ne dezvoltăm portofoliul de produse și clienți din zona premium.”, a declarat Adrian Constantin, director general Elfi, care a investit în ultima perioadă 5 milioane de euro în retehnologizarea fabricii de hârtie de la Albota.
Liste de preînscrieri ca la iPhone
Culmea opulenţei, pentru că hârtia Elfi Couture nu e pentru orice… dos, pentru a intra în posesia celor patru suluri trebuie să te înscrii pe o listă de aşteptare, la fel ca la genţile Hermes sau la noile telefoane iPhone.
Nu ştim cât costă oficial preţioasa hârtie, însă pe OLX a fost deja scoasă la vânzare săptămâna trecută o cutie cu 4 suluri, proprietarul cerând fabuloasa sumă de… 5000 de euro.
„Cutie cu 4 role originale, ediția limitată de lux. Vine însoțită de certificat de autenticitate cu seria 0005. Prețul nu este negociabil. NU ACCEPT SCHIMBURI. Atenție, nu este o glumă. Nu pot da detalii despre originea obiectului, dar vă pot garanta că este 100% autentic”, a scris vânzătorul în anunțul de pe OLX.
Anunţul a fost şters de pe site-ul de vânzări, nefiind exclus să fi fost o glumă. Între timp, reprezentanţii firmei argeşene au reacţionat pe reţele transmiţându-le clienţilor:
„Dragii noștri, Elfi Couture se poate achiziționa doar prin înscriere pe lista de așteptare. Vă rugăm să nu luați în considerare anunțurile apărute în mediul online!”
Dorian Popa a testat primul sul: „Elfi, te pup, te iubesc, te ador!”
Numeroși influenceri din România au achiesat deja la campania de marketing lansată de Elfi. De exemplu, Ela Crăciun, cunoscută pentru promovarea unor branduri puternice în materie de produse de îngrijire, produse pentru copii și produse pentru casă, a promovat nu mai departe de săptămâna trecută acest concept exclusivist de… hârtie igienică, pe contul său de Instagram pe care are nu mai puţin de 120.000 de urmăritori.
Dorian Popa s-a lăudat în schimb pe rețelele de socializare că la el a ajuns primul sul de hârtie igienică de lux marca Elfi. Cel mai probabil influencerul a primit gratis produsul pentru a-l promova, având în vedere că postarea sa a apărut înainte ca hârtia să fie lansată oficial.
„În sfârșit, România s-a trezit la nivel monstru. Elfi, te pup, te iubesc, te ador! Hârtie igienică românească neagră, fraților și mândrul deținător. Primul sul din România se află aici și nu glumesc. Pentru toți cei care țin la design-ul băilor. Câte băi negre și-au găsit acum liniștea!”, a spus Dorian Popa, pe Instagram.
De asemenea, şi celebrul influencer Selly, care are 1,8 milioane de urmăritori, a participat la această campanie, fiind printre cei care au postat pe propriile conturi de Insta filmuleţe de promovare a hârtiei de lux.
Campania Elfi Couture vine la pachet cu un video artistic de prezentare extrem de bine şi profesionist realizat, care – potrivit reprezentanţilor agenţiei de marketing, sub sloganul „Dă-ţi lux!”, „elevează o necesitate banală la rang de experiență de lux.” Asta într-o ţară în care un sfert din populaţie încă are WC în fundul curţii!
Citiţi, de asemenea, pe anchetaonline.ro:
Ministrul Alina Gorghiu – amendată de Poliţia Autostrăzii A1! I-a dat în judecată!