Pe 11 octombrie, brandul argeșean Teilor a lansat prima sa linie de bijuterii dedicată bărbaților: colecția Brave New Men.
Aceasta a fost dezvăluită în cadrul unui eveniment organizat într-un local nou din București, unde au fost invitați peste 200 de prieteni ai brandului.
Prima colecție de bijuterii pentru bărbați, realizată sub semnătura TEILOR, își are inspirația în titan și în două simboluri arhitecturale notabile: piramida și skyscraperul, a anunțat brandul pe pagina sa de socializare. Cele două simboluri sunt integrate în bijuterii din titan, care încorporează diamante negre și transparente și aur.
Colecția cuprinde brățări tennis, brățări fixe, butoni și inele.
Procesul de creație a început în urmă cu un an, iar pe 11 octombrie, colecția a fost dezvăluită celor prezenți la evenimentul de lansare, printre care s-au numărar vedete din show-biz, oameni de tv sau din lumea modei.
Colecția este disponibilă atât în magazinele fizice, cât și în shopul online, și are prețuri începând de la 4.000 lei până la 69.000 lei, cea mai scumpă fiind o brățară din aur alb cu 77 de diamante de diferite categorii.
Evenimentul de lansare a beneficiat de prezenţa a numeroase vedete din show-bizul românesc, printre celebrităţile care au răspuns invitaţiei Teilor numărându-se actorul Adrian Nartea, protagonistul serialului „Vlad”, Victor Slav, fostul mare tenisman Ilie Năstase sau prezentatoarea TV, Lili Sandu.
Teilor, un brand fondat de argeșanul Florin Enache, în 1998, are în prezent 63 de magazine în cinci ţări, respectiv România, Bulgaria, Polonia, Cehia și Ungaria. În acest an, a inaugurat 7 unități, în București, Iași și Piatra Neamț, dar și peste hotare: două în Polonia și câte unul în Cehia şi Ungaria și în viitor vizează și Austria, Germania și Slovacia.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro