Ruxandra Stoica: Vremurile ușoare creează contexte ușoare de business, iar vremurile grele cern și formează oameni pregătiți și puternici!

de | 30.01.2023 16:45 | Lifestyle

 

Spiritul de inițiativă și curajul de a investi permanent au marcat evoluția businessurilor dezvoltate și conduse de Ruxandra Stoica (antreprenor HoReCa) în județul Argeș. Tânăra femeie de afaceri a ales un domeniu pe cât de complex și plin de provocări, pe atât de frumos din perspectiva interacțiunii cu oamenii, cu clienții și rezultatele lor materializate în mii de aprecieri. Merg, de câțiva ani buni, aceste aprecieri către Club Hush, Green Pub și Marco Cremeria – trei dintre cele mai respectate și iubite unități din sfera HoReCa.

Consideră că cea mai mare realizare profesională este echipa sa.

De-a lungul anilor, am reușit să aduc mulți oameni minunați, alături de care am izbutit să realizez tot ce mi-am propus și pe care i-am inspirat să fie din ce în ce mai buni. Astfel, împreună, îmbunătățim constant ceea ce facem pentru a oferi clienților o experiență notabilă în locațiile noastre. Mă încarcă cu energie pozitivă și îmi generează o bucurie imensă să oferim oamenilor servicii de calitate și să primim constant feedback pozitiv.”, povestește domnia-sa.

Pas cu pas, Ruxandra Stoica și-a pus amprenta ca manager asupra afacerii respective, a modernizat și diversificat permanent oferta de evenimente, locațiile și meniurile, consolidându-și poziția de antreprenor puternic și respectat în mediul de business al Argeșului.

Consideră, privind înapoi către acești ani de construcție, că vremurile ușoare creează contexte ușoare de business, iar vremurile grele cern și formează oameni pregătiți și puternici.

Vremurile însă se schimbă cu o viteză incredibilă și este din ce în ce mai provocator să ne adaptăm.

Începe anul 2023, cu planuri de dezvoltare și inovare.

Va fi un an foarte important pentru noi. După  perioada de pandemie și teama de război, 2023 pare să fie primul an în care ne putem concentra. Vom redefini conceptul Marco, într-o nouă locație. Tendințele și dorințele clienților noștri ne-au făcut să ne dorim să oferim produse din ce în ce mai sănătoase și care să vină în sprijinul celor care au cerințe specifice.  Atenția oamenilor față de ceea ce consumă este îndreptată din ce în mai mult către alimente sănătoase și noi vom oferi această posibilitate clienților prin completarea gamei de produse existente cu produse specifice.

 

Brandul „Mexicano” o să aibă, de asemenea, o vizibilitate din ce în ce mai mare și vizăm deschiderea a două puncte de vânzare până la sfârșitul anului. Credem foarte mult în acest proiect, pentru că feedbackul clienților este uimitor. Se reconfirmă faptul că, întotdeauna, mâncarea gustoasă, pregătită cu pasiune își face loc printre preferințe, chiar dacă nu este ceva comun. Tot în acest an, ne vom consolida poziția pe piață prin schimbări de fluxuri care ne vor permite să servim mai mulți clienți, în timp mai scurt, cu servicii mai bune. Și, dacă toate astrele se aliniază, vom intra și în zona de evenimente private anul acesta printr-o locație nouă.”

Ruxandra Stoica s-a poziționat, concomitent, ca o voce puternică și credibilă din sfera sa, ca o personalitate proactivă și dedicată, devenind liderul unei structuri asociative menite să apere, să susțină și să promoveze interesele antreprenorilor HoReCa din județ și din România.

Despre acest domeniu, consideră că cea mai mare problemă rămâne lipsa de personal specializat, care încetinește progresul.

Este foarte greu să reușim să ținem pasul cu tendințele actuale fără oameni care să se priceapă la diferite taskuri. Avem cerințe și nevoi pentru care, pur și simplu, încă nu s-au format specialiști. Cel mai grav este că oamenii nu sunt dispuși să facă eforturi pentru a se califica și nu își dedică timpul și pasiunea pentru a da valoare domeniilor în care activează. Avem norocul de a avea o echipă formată în ani de experiență și acordăm o atenție deosebită celor care intră în echipa noastră acum.”

 

 


Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Gabriela Dicu: Consider că este esențial ca oamenii să își cunoască valorile care funcționează ca o busolă!

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/raluca-balasa/" target="_self">Raluca Bălașa</a>

Articol scris de Raluca Bălașa

Studentă a Facultății de Științe ale Educației, Științe Sociale și Psihologie, Jurnalism, pasionată de fotografie și content media, voluntară în cadrul redacției UPIT Media.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Ruxandra Stoica

Ultimele articole