În această perioadă, Muzeul Județean Argeș angajează șef birou resurse umane – administrativ gradul II, postul fiind pe perioadă nedeterminată.
Cei care doresc să participe la concursul de angajare trebuie să aibă:
– studii universitare de licență, absolvite cu diplomă de licență în domeniul economic, administrație publică;
– vechimea necesară în specialitatea șef birou resurse umane: minim 3 ani dovedită cu extras revisal și alte documente;
– specializări în domeniul managementului resurse umane dovedite cu diplomă/atestat:
– specializări în domeniul SSM dovedite cu diplomă/atestat;
Dosarele pot fi depuse până la data de 12 iunie 2023, ora 16.00, urmând ca pe 20 iunie, de la ora 10:00, să se desfășoare proba scrisă, iar pe 26 iunie, de la ora 10:00, proba interviu.
Rezultatele finale se vor afișa pe 30 iunie, ora 12.00.
Calendarul de desfășurare a concursului îl puteți găsi aici.
Sursă foto: Facebook Muzeul Judetean Arges.
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro