Bacalaureat 2023. Elevii susțin astăzi proba obligatorie a profilului-Matematică sau Istorie

de | 27.06.2023 08:13 | Știri, Eveniment, Național

Emoțiile pentru absolvenții de liceu continuă. Astăzi are loc a doua probă scrisă a examenului de Bacalaureat 2023, respectiv proba obligatorie a profilului, Matematică sau Istorie, în funcție de profil.

Accesul în sălile de examen se face pe baza unui act de identitate valid, până la ora 8.30.

Fiecare probă scrisă începe la ora 9.00, iar timpul de redactare a subiectelor este de 180 de minute, calculat din momentul în care s-a încheiat distribuirea subiectelor în sala de examen.

Candidații trebuie să aibă la ei instrumente de scris cu cerneală sau pastă de culoare albastră. Pentru executarea schemelor și a desenelor, vor utiliza numai creion negru. La Matematică, pot utiliza instrumente de desen.

Proba de azi va fi urmată miercuri, 28 iunie, de proba la alegere a profilului şi specializării (se poate opta, în funcție de filieră, profil și specializare pentru una din cele 10 discipline: Biologie, Chimie, Fizică, Economie, Filosofie, Geografie, Informatică, Logică, argumentare și comunicare, Sociologie și Psihologie).

Joi, 29 iunie, se desfășoară proba de Limbă și literatură maternă (pentru elevii de la toate filierele, profilurile şi specializările, care au urmat studiile liceale într-o limbă a minorităților naționale).

Rezultatele inițiale vor fi afișate pe 3 iulie, iar în aceeași zi candidații pot depune contestații dacă nu sunt mulțumiți de notele obținute. Rezolvarea contestațiilor va avea loc în perioada 4-6 iulie, iar rezultatele finale vor fi afișate pe 7 iulie 2023.

Subiectele, dar și baremul, vor fi publicate pe edu.ro, începând cu ora 15:00.

foto descriptiv Diez.md

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro

Bacalaureat 2023. Absolvenţii de liceu susţin astăzi prima probă

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/daniela-neacsa/" target="_self">Daniela Neacșa</a>

Articol scris de Daniela Neacșa

Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, pasionată de fotografie și handmade.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Ministerul Educaţiei