Informații utile de la ANAF!
Reprezentanții ANAF au publicat pe portalul propriu, la rubrica Asistență contribuabili/Serviciioferite contribuabililor, un material informativ privind modalitățile de efectuare a plăților către Agenție.
Această broșură numită „Cum și unde ne putem plăti obligațiile fiscale” explică pe înțelesul tuturor mijloacele prin care contribuabilii își pot plăti dările către ANAF.
Fie ele impozite, taxe, contribuții, precum și alte sume datorate bugetului general consolidat, acestea pot fi achitate:
- cu cardul bancar sau numerar, la casieriile Trezoreriei Statului;
- cu cardul bancar, prin intermediul platformelor Spațiu Privat Virtual și Ghișeul.ro;
- prin virament bancar;
- prin ordin de plată multiplu electronic;
- cu mandat poștal, prin intermediul oficiilor poștale.
Broșura conține de asemenea și explicații suplimentare privind „numărul de evidență a plății”: de către cine și cum este utilizat, precum și în ce documente se regăsește sau cum poate fi solicitat.
Pentru mai multe informații sau clarificări referitoare la modalitățile de efectuare a plăților către ANAF, puteți apela numărul 031.403.91.60 iar operatorii Call Center vă vor ajuta.
Totodată puteți apela la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul unităților fiscale teritoriale.
ANAF este administrația fiscală centrală care are misiunea de a colecta impozitele, taxele, contribuțiile sociale și alte sume datorate bugetului general consolidat, pentru a asigura resursele necesare finanțării cheltuielilor publice. De menționat că se aflată în subordinea Ministerului Finanţelor.
Foto descriptiv
Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro