Albeștii de Argeș. Acte necesare pentru obținerea ajutorului de încălzire

de | 14.12.2023 09:21 | Administrație, Din ediția tipărită, Județean

Ajutorul de încălzire pentru această iarnă se acordă până la finele lunii martie, iar de acest sprijin pot beneficia familiile sau persoanele singure care obțin un venit net lunar de până la 1.386 lei/persoană, în cazul familiei, și până la 2.053 lei în cazul persoanei singure.

Cererile pot fi depuse la Primăria Albeștii de Argeș în oricare lună a sezonului rece, cu mențiunea că termenul-limită este data de 20 a lunii respective.

Cetățenii din Albeștii de Argeș care se încadrează în criteriile de acordare a ajutorului de încălzire trebuie să completeze cererea și declarația pe propria răspundere, documente care se ridică de către solicitant de la sediul Primăriei Albeștii de Argeș.

Alături de acestea, trebuie să aducă următoarele acte: – adeverință de rol de la Registrul Agricol; – adeverință de la taxe și impozite privind existența autoturismelor personale; – copii acte de identitate (B.I/C.I. pentru toți membrii majori ai familiei, certificat naștere pentru copiii minori), din care să rezulte că aceștia au domiciliul sau reședința la adresa la care se solicită ajutorul pentru încălzirea locuinței; – copii ale actelor de stare civilă (certificat de căsătorie, hotărâre de divorț, certificat de deces); – copie hotărâre judecătorească privind plasamentul, încredințarea, adopția copilului, dispoziții privind tutela, curatela sau stabilirea altor măsuri de protecție pentru copii; – copie după contractul de vânzare-cumpărare, contractul de închiriere, contract de comodat, contract de întreținere sau cu rezerva dreptului de abitație/uzufruct, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chiriaș, pentru imobilul la care se solicită ajutorul; – factură de gaze recentă pentru persoana care solicită subvenția la încălzirea cu gaze naturale; – factură de energie electrică recentă pentru persoana care solicită subvenția la încălzirea cu energie electrică; – adeverința de venit: adeverința cu salariul net realizat de către solicitant îm luna anterioară depunerii cererii, iar pe documentul respectiv să se precizeze dacă persoana în cauză primește sau nu tichete de masă, precizându-se contravaloarea acestora;  – cupoane: pensie (orice tip de pensie – pentru limita de vârstă, pensie anticipată, pensie de invaliditate, pensie de urmaș, indemnizație de handicap gradul grav, accentuat, mediu, ușor etc.), cupon indemnizație de creștere și îngrijire copil, ajutor de șomaj sau pentru orice altă prestație socială, din luna anterioară depunerii cererii; – adeverință de elev / student acolo unde este cazul; – decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activități independente sau chirii.

În cazul în care solicitantul, inclusiv membrii majori ai familiei respective dețin în proprietate un autoturism și/sau motocicletă se va prezenta cartea de identitate a autoturismului, certificatul de înmatriculare pentru evidențierea vechimii.

La completarea formularului, titularul are obligația de a menționa corect componența familiei, veniturile membrilor acesteia, precum și bunurile mobile și imobile deținute, așa cum sunt acestea trecute în formularul de cerere.

 

Foto descriptiv

 


Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Doliu la ISU Argeș! Plutonierul Burnei Florin s-a stins din viață

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Albeștii de Argeș