Clienții unei bănci nu pot efectua tranzacții online! A căzut sistemul

de | 03.05.2023 12:01 | Știri, Economic, Național

Clienții Raiffeisen Bank nu pot efectua momentan tranzacții online deoarece sistemul băncii a căzut.

Anunțul a fost făcut de reprezentanții băncii Raiffeisen Bank, pe site-ul oficial.

Aceștia mai precizează faptul că problema este în curs de remediere.

”Dragi clienți,

Momentan întâmpinăm un incident care impactează:

 

Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice;

Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice;

Raiffeisen SmartToken;

Raiffeisen Smart Business;

Noul Raiffeisen Online IMM;

OpenBanking (AISP/PISP/CISP).

Tranzacții și înrolarea în wallet (Raipay\ApplePay și GarminPay);

Smart Market – flux înrolare;

PI Onboarding;

Puteți verifica oricând disponibilitatea serviciilor pe website-ul băncii, accesând următorul link: https://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/in-sprijinul-tau/asistenta/disponibilitatea-serviciilor/.

 

Cauza este în curs de remediere.

 

Dacă aveți nevoie de blocarea unui card sau alte operațiuni urgente, vă rugăm să sunați în call center-ul băncii la numerele *2000 sau 004 021 306 3002 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate).

 

Mulțumim pentru înțelegere și vă cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate!”, este anunțul fîcut de Raiffeisen Bank.

Foto: Wall-Street.ro

 


Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Raiffeisen Bank