Efect neașteptat al cafelei! Nu consuma înainte de cumpărături

de | 25.06.2022 12:57 | Știri, După locație, După subiect, Lifestyle, Național

Efect neașteptat al cafelei! Nu consuma înainte de cumpărături

Iubitorii de cafea simt nevoie să consume această băutură oricând, mai ales înainte de o activitate care solicită energia și atenția lor.

Se pare, însă, că înainte de a merge la cumpărături nu este recomandat să bei cafea. Potrivit oamenilor de știință americani, o ceașcă de cafea ne face mai impulsivi, iar riscul de a cumpăra mai mult și implicit de a cheltui mai mult, este foarte ridicat.

O singură ceașcă de cafea cu coferină ne poate face să cheltuim cu aproximativ 50% mai mulți bani.

Oamenii de știință ai Universității din Florida de Sud au efectuat trei experimente și au ajuns la această concluzie. De asemenea, potrivit cercetătorilor, participanții la experimente au achiziționat cu 30 de procente mai multe produse, iar cafeaua le-a influențat și tipul de produse cumpărate.

Cofeina, ca un puternic stimulent, eliberează dopamină în creier, care excită mintea și corpul. Acest lucru duce la o stare energetică superioară, care, la rândul său, sporește impulsivitatea și scade autocontrolul”, a spus autorul principal, Dipayan Biswas, într-un comunicat.

Ca urmare, consumul de cofeină duce la impulsivitate la cumpărături în ceea ce privește numărul mai mare de articole achiziționate și cheltuielile mai mari”.

Studiul mai arată că oamenii au tendința de a cumpăra lucruri neesențiale, precum lumânări parfurmate, de vină fiind tot dopamina eliberată în creier, care crește impulsivitatea, iar capacitatea de a ne controla este mai mică.

Foto Pixabay

Citiți, de asemenea, pe anchetaonline.ro:

Tendințe pentru nunți în 2022! Cum să ai un eveniment de neuitat

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/ana-maria-tomescu/" target="_self">Ana Maria Tomescu</a>

Articol scris de Ana Maria Tomescu

Editor și autor de content media, cu 6 ani de experiență în presa online, autor a peste 5000 de titluri, specialist PR și social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, cu master în Științele Comunicării.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: