ALBEȘTII DE ARGEȘ. Acte necesare pentru întocmirea dosarului de încălzire

de | 26.10.2023 11:32 | Județean, Administrație

Se apropie frigul iar căldura căminului este esențială pentru noi toți. În acest context  reprezentanții Primăriei Albeștii de Argeș informează toți locuitorii comunei care sunt actele necesare pentru întocmirea dosarului de încălzire cu lemne / gaze naturale.
ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE INCALZIRE CU LEMNE/GAZE NATURALE
  1. Cerere si declarație pe propria raspundere [model formular] Anexa 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat, aprobate prin Hotararea Guvernului nr.50/2011, cu modificarile si completarile ulterioare)-care se ridica de catre solicitant de la sediul UAT ALBESTII DE ARGES.
  2. Adeverinta de rol de la Registrul Agricol.
  3. Adeverinta de la taxe si impozite privind existenta autoturismelor personale.
  4. Copii acte de. identitate (B.I/C.I. pentru toti membrii majori ai familiei, certificat nastere pentru copiii minori), din care sa rezulte că acestia au domiciliul sau resedinta la adresa la care se solicita ajutorul pentru incalziea locuintei;
  5. Copii acte de stare civila: certificat de casatorie, hotarare de divort, certificat de deces;
  6. Copie hotarare judecatoreasca privind plasamentul, incredintarea, adoptia copilului, dispoziții privind tutela, curatela, sau stabilirea altor masuri de protectie pentru copii;
  7. Copie după contractul de vanzare-cumparare, contractul de închiriere, contract de comodat, contract de intretinere sau cu rezerva dreptului de abitatie/uzufruct, pentru a dovedi calitatea de proprietar sau chirias, pentru imobilul la care se solicită ajutorul;
  8. Factură de gaze recenta pentru persoana care solicita subventia la incalzirea cu gaze naturale;
  9. Factură de energie electrica recenta pentru persoana care solicita subventia la incalzirea cu energie electrica;
  10. Adeverința de venit: adeverinta cu salariul net realizat de catre solicitant in luna anterioară depunerii cererii, iar pe documentul respectiv să se precizeze dacă persoana în cauză primește sau nu tichete de masă, precizându-se contravaloarea acestora.
  11. Cupoane: pensie (orice tip de pensie- pentru limita de varsta, pensie anticipata, pensie de invaliditate, pensie de urmas, indemnzatie de handicap gradul grav, accentuat, mediu, usor etc.), cupon indemnizatie de crestere si ingrijire copil, ajutor de șomaj, sau pentru orice alta prestație socială, din luna anterioara depunerii cererii;
  12. Adeverință de elev / student acolo unde este cazul;
  13. Decizia de impunere pentru persoanele care realizează venituri din activități independente sau chirii.

În cazul în care solicitantul (titularul ajutorului), inclusiv membrii majori ai familiei respective, dețin în proprietate un autoturism/autoturisme și/sau motocicletă/motociclete se va prezenta cartea de identitate a autoturismului / certificatul de înmatriculare pentru evidențierea vechimii.  La completarea formularului, titularul are obligația de a menționa corect componența familiei, veniturile membrilor acesteia, precum și bunurile mobile și imobile deținute, așa cum sunt acestea trecute în formularul de cerere.

Puteți citi de asemenea, aceste informații și pe site-ul oficial al primăriei http://albestiidearges.ro la secțiunea Informații de Interes Public.

 

<span style="color: #333333;font-size: 14pt">Articol scris de </span><a href="https://anchetaonline.ro/autor/dana-andrei/" target="_self">Dana Andrei</a>

Articol scris de Dana Andrei

Editor și autor de content media, cu experiență în presa online, PR și în promovare social media. Absolvent al Facultății de Jurnalism și Comunicare.

Articole asemănătoare:

Citește articolele pe același subiecte: Albeștii de Argeș

Ultimele articole